سرمهسرمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

برای تو که می خواهی با ما باشی

بدون عنوان

1392/8/26 12:37
نویسنده : سورا
347 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخمل کوچک من، مهربان من، باور نمی کنی که چقدر برای من شگفت انگیزی. گاهی به تو نگاه می کنم و خودم را در تو می بینم خودم را باور می کنی؟ فکر می کنم ایا من هم مثل تو بودم؟ ایا من هم مثل تو اینگونه بازی می کردم؟ دخترک نازم خیلی خدا رو شکر می کنم که تو را دارم.

این روزها تو خیلی بامزه بازی می کنی. می دوی و در اوردن وسایل سفره به مامان و بابا کمک می کنی. کمک می کنی لباسهایت را روی بند بیندازم. تو عاشق کتاب خواندن هستی. دالی موشک . تاب تاب خوردن. می روی و کلیدهای پیانو را می زنی و سر کان می دهی. بع بع. مامان. بابا. دالی. بای بای کردن. ماما صدای گاو در اوردن. ات ات یعنی ساعت. آنا یعنی بگیر. دد.  داپ یعتی توپ. قور وقر صدای قورباغه. هاپ هاپ صدای سگ را بلدی و مرتب حرف می زنی و صداهای عجیب در میاری. می دوی و بلوزهای من و بر می ادری می ندازی دو گردنت و تو خونه راه می ری! سکل زنبور. دایره . توپ. قایق. ساعت. گل. نی نی را بلدی. با مازیک خط خطی می کنی .

سرمه در خانه خاله نرگس!

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

سپید (مامی یونا)
26 آبان 92 13:18
هزار ماشالله دخترمون چه خانومی شده. قربونش برم با این پیانو زدنش.
مامان پویان و آیسان
27 آبان 92 18:28
چه خانم شده ماشالله
خاله شيوا
10 آذر 92 14:07
دختر كوچولوي من ... يادمه وقتي به دنيا اومدي چقدر نگران زرديت بوديم... حالا شكرخدا سالم و بالنده شدي و مايه افتخار والدينت... روي ماهتو مي بوسم شيرين خاله...
سوزی
17 آذر 92 19:22
برای شیوای مهربون و گلللللللللللللل که خیلی دوست دارم ببینمششششششش
سحر
7 تیر 93 11:04
سرمه جون تولدت مبارک. ____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$